عکس جملات

جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس جملات

جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

شیفته پسری هستم


شهرزاد :

با سلام و درود بر شما من سال پیش با پسری آشنا شدم که ۶ سال از من بزرگتره از نظر اخلاقی فوق العاده است اما سطح سوادش از من کمتر و سرکار نمیره . اگر عاقلانه فکر کنم شاید معیار درستی برای ازدواج نباشه اما من واقعا شیفته ای اونم و عیب بزرگ اون اینه که رفیق بازه و با دختر و پسرهای مختلفی میگرده دوماه پیش بخاطر حسادت من باهام بهم زده و دیگر جوابمو نمیده . و من هر روز بدتر از روز قبل میشم و بیشتر عاشق اون . دوست مشترک من و اون بهم میگه فراموش کن اما وقتی در فضای مجازی عکسشو میبینم یا صحبتهایی که راجع به اون میشه حالم بدتر میشه . به خانواده هم نمیتونم چیزی بگم . لطفا کمک کنین بهم بگین چی کار کنم که بتونم فراموشش کنم یا بتونم به اون برسم ؟




پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg
مهری ماندگار می ماند ، که در آن ادب و برخورد درست ، هویدا باشد . کتاب سرخ – فرگرد مهربانی – سخن ۴

یک زندگی نیاز به دو همراه و هم دوش دارد . هنگامیکه مرد و زنی به این باور رسیدند برای بهتر زیستن دست در دست هم گذاشته و پی زندگی مشترک را می ریزند . آن گونه که شما از این پسر گفته اید ایشان به هیچ وجه مناسب زندگی زناشویی نیستند .
اینترنت دریاست ، چرا شما به سایتی می روید که عکس این آقا در آن است ؟
زندگی گرانبهاترین چیزی است که دارید پس ارزش آن را بدانید .


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, عشق یه طرفه, عشق یک طرفه, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد