عکس جملات

جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس جملات

جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

به من و همسرم پندی دهید


حکیم ارد بزرگ همسر من عاشق سخنان حکیمانه شما هست و به جرات می تونم بگم بیشتر اونها رو حفظ کرده
حالا من می خواهم بزرگترین سوپرایز زندگیشو برای تولدش که ۱۵ شهریور است بوجود بیارم حالا اگر ازتون خواهش کنم برای این روز شما تشریف میارین مجلس ما ؟ خواهش می کنم قبول کنید و منو همسرم رو خوشحال کنید اگر قبول کنید شرایط پرواز و اقامتتون رو در جزیره کیش خیلی سریع فراهم میارم . یه خواهش دیگه هم از شما داشتم در صورت امکان یه نصیحتی من و خانمم رو بکنید تا همیشه خوشبخت باشیم – بی صبرانه منتظر پاسخ شمایم



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

در مورد خواسته نخست شما باید بگویم شوربختانه در آن روزها در سفر خواهم بود پس پوزشم را بپذیرید . از سوی اُرد زاد روز همسرتان را شادباش بگویید .

در پاسخ به دومین خواسته شما ، سخن زیر هدیه می گردد :
همسران ، باید یکدیگر را همواره ستایش کنند . کتاب سرخ – فرگرد زندگی – سخن ۳۷



منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, کتاب سرخ RED BOOK, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, پندی از حکیم ارد بزرگ, نصیحت حکیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد