عکس جملات

جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس جملات

جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عاشق هم بازی دوران کودکی ام هستم



ناشناس :

حکیم نمیدانم چجور باید گفت ولی سالها پیش عاشق کودکی شدم که هم بازیم بود با او بزرگ شدم عشق کودکی به عشق ایام جوانی منجر شد هیچ وقت نخواستم عشقم به گناه الوده شود برای همین حتی حاضر نشدم ببینمش همیشه خود را گول میزدم چون هم بازی کودکی بوده دوستش دارم عشقی در میان نیست تا او برخلاف میل باطنی با کسی مجبور شد ازدواج کند که علاقه ای به او نداشت شایدهم داشت نمیدانم چراخودم راگول بزنم؟ بعد رفتنش تازه یادم امد دوستش داشتم شب و روزم تاریک شد هفت روز لباس سیاه به تن کردم ولی کسی نباید میفهمید مخصوصا خودش ظاهرا زندگی عادی شد ولی در اصل نه بعد او نتوانستم عاشق شوم وازدواج نکردم همیشه برایش دعامیکنم خوشبخت زندگی کند ولی استاد در مراسمات فامیل هنوز چشم در چشم که میشویم او اخلاقش دگرگون میشود همسرش از چشم من می بیند برای راحتی آنها تابشود به جاهایی که آنها هستند نمیروم ولی نمی توانم فراموشش کنم و میترسم از ازدواج کنم و فراموش نشود استاد چه کنم؟ اگر از ذهنم نرود ومن نیز مجبور به ازدواج شوم یعنی خیانت به همسرم ومن نمخواهم به او خیانت کنم نمیخواهم جسمم از آن کسی باشد و روحم از آن کسی دیگر با سخنان شیرین و شیوایتان راهنمایم باشید شرمنده طولانی شد سپاس


پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ , hekmat orodism , bozorg shirvan , mojtaba shoraka,  hakim orod bozorg

دلدادگی های دوران کودکی همواره تا زمانی که زنده هستیم درخشش و نمایی خاص دارند نمی توان آنها را نادیده گرفت به ویژه چون عشق نخستین هم هستند . اما دیگر راهی به آن روزها و آن آدمها نیست حقیقت آن است که مابین ما فرسنگها فاصله و بازه ایجاد شده است .
از ازدواج نترس آنگاه که گرمای دست همسر خویش را حس کنید هزاران هزار ستاره روشن در زندگی ات پیدا خواهند شد که در آن حالت عشق ها و دلدادگی های گذشته بسیار کمرنگ می شوند ، بویژه شمایی که انسانی حساس و سرشار از مهر هستید زندگی تازه و زیبا در پیش رو خواهید داشت .



منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments





برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, عشق دوران کودکی, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, می حکمت و اندیشه, hakim orod bozorg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد