عکس جملات

جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس جملات

جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

اخبار کوتاه
امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه سراسری - همراه با علی(ع)> را به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف جبران کم توجهی ها و لغزش‌های ناخواسته‌ای که شهروندان را از کلام آن بزرگوار دور نگاه می دارد، برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی این سازمان، مسابقه همراه با علی(ع) برگرفته از متن نهج البلاغه است و شهروندان می‌توانند با مطالعه بروشور سوالات ، پاسخ آن را از طریق خطبه ها، حکمت‌ها و نامه‌ها استخراج کنند.

براین اساس شیوه برگزاری این مسابقه بدیع بوده و به صورتی است که از نیمه دوم ماه رمضان هر روز شش سوال طراحی شده و علاقمندان می‌توانند پاسخ سوالات خود را به شماره ‪ sms ۳۰۰۰۷۵۵۱‬کنند.

مخاطبان می‌توانند برای تهیه بروشور سوالات که برای ‪ ۱۵‬تا آخر ماه رمضان گردآوری شده به تمامی فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌ها در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

جوایز ارزنده‌ای به صورت روزانه به صورت قرعه به برگزیدگان اهدا می‌شود.


**** کتاب -بوی خوش رمضان> نوشته محمدحسین نوحه خوان در قالب کتاب اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، این کتاب به آداب راز و نیاز با رویکرد روایات و آیات و همسو با ماه رمضان به تحریر درآمده که نویسنده صرفا به استخراج این مبانی از قرآن و روایات اسلامی پرداخته و هیچ گاه نظرات شخصی خود را ابراز نکرده است.

کتاب بوی خوش رمضان با تیراژ ‪ ۱۰‬هزار جلدی در یک هزار دستگاه اتوبوس در شهر تهران برای مطالعه مسافران در زمان سفر خود توزیع می‌شود.

طرح -کتاب اتوبوس> یکی از سیاست‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور ارتقا سطح کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه است که در این طرح کتاب‌هایی با هدف آموزش‌های شهروندی ، مذهبی و مناسبتی درمحلی از اتوبوس ها تعبیه شده و شهروندان در طول سفر مطالعه و قبل از خروج در محل خود قرار می‌دهند.


**** به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر فرهنگسرای ‪ IT‬مسابقه عکاسی دیجیتال را به منظور ترویج آیین و مناسک دینی مسابقه ی عکاسی دیجیتال با موضوع دعا و نیایش برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی این فرهنگسرا علاقه مندان می‌توانند حداکثر سه قطعه عکس مورد نظر خود را به صورت سیاه سفید و یا رنگی با فرمت ‪ JPEG‬و رزولشن(‪ (dpi 300‬در قطع ‪ ۲۵*۲۰‬سانتیمتر تا پنج مهر ماه سالجاری به پست الکترونیک فرهنگسرا ‪ Info@itfs.ir‬ارسال کنند.

نتایج مسابقه همزمان با عید سعید فطر اعلام خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد